Zmiany, ich tempo i liczba w dzisiejszym świecie powodują nieustanną potrzebę dostosowywania się szefów hoteli i pracowników do tego, co nowe, zaskakujące i niejednoznaczne. Zmiana jest jedynym stałym elementem środowiska, w którym funkcjonujemy, dlatego warto zrozumieć, jak zarządzać nią zapraszając do współpracy i odpowiedzialności.
Podczas warsztatu poznasz praktyczne narzędzia do zarządzania zmianą, uwzględniające dwa aspekty – organizacyjny i osobisty. Jako grupa doświadczonych liderów skoncentrujemy się na psychologicznych aspektach adaptacji, naturalnym oporze, który się z nią wiąże, a także sposobach jego przezwyciężania. Omówimy modele pokazujące systemowe podejście do wdrażania zmian. Będziemy pracować nad efektywnością etapów aktywnego włączania pracowników oraz budowania i podtrzymywania ich zaangażowania poprzez zapraszanie do kontraktu na wizję, kooperację i misję. Wszystko to osadzimy w kontekście wyzwań związanych z różnicami międzypokoleniowymi, z którymi pracujemy na co dzień.
Zmiany w dzisiejszym świecie wymagają od szefów hoteli i pracowników nieustannego dostosowywania się do nowych i nieprzewidywalnych sytuacji. W tym kontekście dynamiczna polityka cenowa może zwiększyć przychody hotelu nawet o 30%. Podczas warsztatu „Nowoczesny Revenue Management w dzisiejszym hotelarstwie” odkryjemy skuteczne techniki i nowoczesne narzędzia do zarządzania przychodami. Dowiesz się, dlaczego warto zbierać i analizować dane, jakie dane są kluczowe, jak wyciągać trafne wnioski, interpretować wskaźniki oraz zwiększać udział Direct Booking. Nauczysz się zautomatyzować procesy, aby uczynić zarządzanie łatwiejszym, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych, a także sprawdzić, czy możliwe jest realizowanie Revenue Management bez aktywnego udziału.
Celem każdego biznesu hotelowego jest maksymalizacja zysku. Na warsztacie dowiesz się, jak zbudować własną strategię, jak wykorzystać triki Revenue Management, aby zwiększać Direct Booking oraz jak precyzyjnie reagować na zmieniające się czynniki rynkowe. Wszystko to może stać się łatwe, gdy wdrożysz nowoczesny proces Revenue Management, co pozwoli ci skutecznie prowadzić biznes, nawet gdy jesteś zajęty lub odpoczywasz w weekendy. Poznaj praktyczne narzędzia i metody, które pomogą ci lepiej zarządzać swoim hotelem w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Warsztat, który wprowadzi uczestników w świat sztucznej inteligencji i jej praktycznego wykorzystania w branży hotelarskiej. Podczas spotkania omówimy najnowsze narzędzia AI, które pomagają zwiększać efektywność operacyjną, poprawiać jakość obsługi gości oraz optymalizować procesy zarządzania hotelem. Dowiesz się, jak wdrażać rozwiązania AI w codziennej pracy, aby osiągnąć lepsze wyniki biznesowe i zadowolenie klientów.
Ludzie szukają produktów i usług, które oferują korzyści - zarówno funkcjonalne, jak też emocjonalne i symboliczne i płacą za nie nie tylko pieniędzmi, ale też swoim czasem, szacunkiem, lojalnością.
W instaświecie, w którym oferty hoteli są oddalone od siebie o jedno kliknięcie, liczy się nie tylko to, jak hotel sam mówi o sobie, ale to, co mówią o nim goście - co przeżyli, jak przeżyli, jak poczuli pobyt, co i kto spowodowało, że będą dobrze wspominać pobyt i mówić o nim publicznie. Kiedy klienci czują spójność między tym, co marka obiecuje, a tym, jakie doświadczenie faktycznie przeżywają - w jaki sposób obietnica jest spełniona, wzrasta ich zaufanie i lojalność.
Marka hotelu rodzi się w działaniu. Dlatego warto, żeby wszystkie działania hotelu były spójnie ZAPROJEKTOWANE - ujęte w strategię budowania i zarządzania doświadczeniem hotelowym.
Warsztat będzie dotyczył budowania strategii i rozwiązań z obszaru zarządzania doświadczeniem hotelowym w "nowej normalności" - dobie instażycia, sztucznej inteligencji i trudności z pozyskaniem pracowników.
Zawartość:
70% wiedza
30% umiejętności
Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? W dzisiejszym cyfrowym świecie dane analityczne stają się jednym z kluczowych czynników napędzających sukces w branży hotelarskiej. Hotelarze, którzy nie potrafią wykorzystać potencjału danych, ryzykują pozostaniem w tyle za konkurencją. Niestety to już się dzieje i efekty tego widzimy.
Na tych warsztatach pokażę jak wykorzystywać dane do podejmowania trafnych decyzji biznesowych, zwiększania sprzedaży i planowania działań marketingowych.
Będzie merytorycznie, pragmatycznie ale i lekko, wesoło. Będą też przykłady i dyskusje. Dane też mogą mieć emocje! Pixel również będzie ;-).
Czego się nauczysz:
Jak zbierać i analizować dane z różnych źródeł, by lepiej planować działania marketingowe
Jak wykorzystywać dane do identyfikacji trendów i przewidywania zachowań klientów
Jak tworzyć spersonalizowane oferty i kampanie marketingowe, które mogą zwiększyć konwersję
Jak optymalizować swój kanał e-commerce, aby uzyskać więcej rezerwacji
Jak wykorzystywać dane, które na pozór nie stanowią wartości w marketingu online
Nowości w Profitroom Suite – maksymalizuj swój direct booking i zwiększ sprzedaż dzięki najnowszym funkcjonalnościom! Odkryj nowoczesne rozwiązania, które usprawnią pracę i pomogą wyróżnić Cię na tle kanałów OTA. Zaprezentujemy narzędzia, które mogą nakłonić gości do bezpośrednich rezerwacji oraz pokażemy techniczne i marketingowe korzyści z ich wykorzystania. Dołącz do nas i odkryj, jak łatwo możesz podnieść efektywność swojego hotelu!
Prezentacja będzie podzielona na najbardziej interesujące Was bloki tematyczne tj.
9:00-9:55 Loyalty - dowiedz się jak zachęcać gości do częstszych powrotów do Twojego obiektu
10:00-10:45 Extras - jaki wpływ na Twoje przychody może mieć dosprzedaż dodatków
11:00-11:45 Wiadomości inspiracyjne / Kody zniżkowe w wiadomościach automatycznych - najlepsze praktyki i instrukcja jak najefektywniej konfigurować mailingi
12:00-12:55 Vouchery - począwszy od tradycyjnych wysyłek, po limitowanie i przypisywanie do poszczególnych kategorii
13:00-13:20 Samodzielne mapowanie kanałów OTA - zrób to sam i zoptymalizuj pracę swojego Channel Managera
13:30-13:55 Nowe raporty - dowiedz się jak efektywnie z nich korzystać?
14:00-14:25 AI Translator - sztuczna inteligencja w służbie pozyskiwania gości z zagranicy
Możesz wziąć udział albo we wszystkich blokach lub wybrać obszar, który najbardziej Ciebie interesuje.
"Goście przyszłości - 4 generacje - 3 trendy konsumenckie" to analiza oczekiwań i zachowań czterech generacji konsumentów: Baby Boomers, Generacji X, Millenialsów i Generacji Z. Skupia się na trzech kluczowych trendach: digitalizacji, zrównoważonym rozwoju oraz personalizacji usług hotelowych, oferując wgląd w przyszłość rynku i strategii marketingowych.
Wkrótce
W dynamicznie zmieniającym się krajobrazie branży hotelarskiej, zrozumienie globalnych trendów ma kluczowe znaczenie dla skutecznego pozyskiwania rezerwacji bezpośrednich. W dobie rosnącej konkurencji i zmian w zachowaniach konsumenckich, hotele muszą nieustannie adaptować swoje strategie, aby przyciągać gości bez pośredników. Zastanowimy się, jak hotele mogą się przygotować na te zmiany i jakie strategie wdrożyć, aby maksymalizować bezpośrednie rezerwacje w nadchodzących latach.
Odkryj, jak zaawansowana analityka danych i technologie Profitroom mogą zrewolucjonizować wyniki Twojego hotelu. Zainspiruj się najlepszymi praktykami z 50 krajów i przekonaj się, jak hotele na całym świecie skutecznie zwiększają rezerwacje bezpośrednie i podnoszą zadowolenie gości. Dowiedz się, jak nasze produkty mogą podnieść kluczowe wskaźniki hotelu, prowadząc do trwałego sukcesu.
Zmieniające się oczekiwania gości czy sytuacja na rynku pracy wymagają od hotelarzy ciągłego rozwoju i otwartości na zmiany. To, co dziś wydaje się nieosiągalne, jutro może się okazać koniecznością. Dlatego nieustannie szukamy rozwiązań ułatwiających Ci codzienną pracę i dbających o Twój biznes. Dowiedz się, co planujemy wdrożyć w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy - spójrz z nami w przyszłość, by zawsze być na bieżąco.
W czasach dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji Digital Marketing staje przed wyzwaniami, o jakich jeszcze nie śniło nam się kilka lat temu. Jak na nie reagować, by nie dać się zgubić i nie zostać w tyle i… czy w ogóle trzeba na nie reagować? Opowie o tym Klaudia Chmielewska, Digital Marketing Manager w Profitroom, która od ponad 4 lat w Profitroom planuje strategie klientów i skutecznie zwiększa widoczność online hoteli.
To przewodnik po metodach skutecznego planowania i realizacji rozwoju osobistego. Obejmuje techniki wyznaczania celów, tworzenia planów działania, utrzymywania motywacji oraz monitorowania postępów. Skupia się na praktycznych narzędziach i strategiach, które pomagają w osiąganiu osobistych i zawodowych aspiracji, podnoszeniu kompetencji oraz rozwijaniu umiejętności.