/ agenda

PONIEDZIAŁEK 28.10.2024

11:00 - 16:00
OPEN: Nowości w Profitroom - wykorzystaj najnowsze funkcjonalności i maksymalizuj swój direct
11:00 - 16:00
LEADERSHIP: Change Management - jak adaptować się do zmian w hotelarstwie?
11:00 - 16:00
E-COMMERCE: Data-Driven Decision Making. Jak dane mogą wpływać na strategię biznesową?
11:00 - 16:00
MARKETING DOŚWIADCZEŃ: Rzeczywistość sztuczna, doświadczenie prawdziwe. O projektowaniu hotel experience
11:00 - 16:00
REVENUE MANAGMENT: Nowoczesny RM w dzisiejszym hotelarstwie – jak robić go efektywnie i PROfesjonalnie?
11:00 - 16:00
AI: AI w Hotelarstwie: praktyczne narzędzia i zastosowania

WTOREK 29.10.2024

9:45-10:20
Empowering hotels directly & Kingdom of Magic
10:20 - 10:50
Lęk i ukojenie – dominujące emocje konsumentów
10:50 - 11:15
Globalne trendy & direct booking
11:15-11:35
Przerwa kawowa
11:35 - 12:10
Dzika Karta HMC 2024 - Jak prowadzić obiekt sezonowy przez 12 miesięcy. Trudy biznesu hotelarskiego w regionach z daleką perspektywą rozwoju.
12:10 - 13:00
Premiery produktowe - Innowacje w Profitroom
13:00 - 13:30
Analityka danych w Nowoczesnym Hotelarstwie
13:30-14:20
Przerwa lunchowa
14:20 - 14:45
Gemini | Google AI - Przygotuj się do nowych realiów wyszukiwania pobytu przez gości
14:45 - 15:20
AI w służbie marketingu
15:20 - 16:00
Wyróżnij się lub zgiń. Modele biznesowe oparte na wyróżnikach hotelu
16:00-16:20
Przerwa kawowa
16:20 - 16:55
Jak zbudować brand hotelu w oparciu o human story.
16:55 - 17:30
O sposobach rozwoju osobistego - jak skutecznie go planować i wprowadzać w życie
20:00 - 21:00
Gala Direct Booking Awards 2024
21:00 - 03:00
Simply More Party

ORGANIZATOR WYDARZENIA

Sponsorzy