Nowości w Profitroom Suite – maksymalizuj swój direct booking i zwiększ sprzedaż dzięki najnowszym funkcjonalnościom! Odkryj nowoczesne rozwiązania, które usprawnią pracę i pomogą wyróżnić Cię na tle kanałów OTA. Zaprezentujemy narzędzia, które mogą nakłonić gości do bezpośrednich rezerwacji oraz pokażemy techniczne i marketingowe korzyści z ich wykorzystania. Dołącz do nas i odkryj, jak łatwo możesz podnieść efektywność swojego hotelu!
Prezentacja będzie podzielona na najbardziej interesujące Was bloki tematyczne tj.
11:00 - 11:05 Poznajmy się
11:05 - 12:00 Lojalność - dowiedz się jak zachęcać gości do częstszych powrotów do Twojego obiektu
12:00 - 12:30 Extras - jaki wpływ na Twoje przychody może mieć dosprzedaż dodatków | Wiadomości inspiracyjne | Kody zniżkowe w wiadomościach automatycznych - najlepsze praktyki i instrukcja jak najefektywniej konfigurować mailingi
12:30 - 12:30 Vouchery - począwszy od tradycyjnych wysyłek, po limitowanie i przypisywanie do poszczególnych kategorii
13:00 - 13:15 PRZERWA 15 MINUT
13:15 - 13:30 Samodzielne mapowanie kanałów OTA - zrób to sam i zoptymalizuj pracę swojego Channel Managera
13:30 - 14:00 AI Translator - sztuczna inteligencja w służbie pozyskiwania gości z zagranicy
14:00 - 14:30 Możliwości raportów w Suite - dowiedz się jak efektywnie z nich korzystać?
14:30 - 14:45 PRZERWA 15 MINUT
14:45 - 15:15 Websites - nowe możliwości
15:15 - 15:45 Paid Ads - wypromuj swoją markę online
Zmiany, ich tempo i liczba w dzisiejszym świecie powodują nieustanną potrzebę dostosowywania się szefów hoteli i pracowników do tego, co nowe, zaskakujące i niejednoznaczne. Zmiana jest jedynym stałym elementem środowiska, w którym funkcjonujemy, dlatego warto zrozumieć, jak zarządzać nią zapraszając do współpracy i odpowiedzialności.
Podczas warsztatu poznasz praktyczne narzędzia do zarządzania zmianą, uwzględniające dwa aspekty – organizacyjny i osobisty. Jako grupa doświadczonych liderów skoncentrujemy się na psychologicznych aspektach adaptacji, naturalnym oporze, który się z nią wiąże, a także sposobach jego przezwyciężania. Omówimy modele pokazujące systemowe podejście do wdrażania zmian. Będziemy pracować nad efektywnością etapów aktywnego włączania pracowników oraz budowania i podtrzymywania ich zaangażowania poprzez zapraszanie do kontraktu na wizję, kooperację i misję. Wszystko to osadzimy w kontekście wyzwań związanych z różnicami międzypokoleniowymi, z którymi pracujemy na co dzień.
Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? W dzisiejszym cyfrowym świecie dane analityczne stają się jednym z kluczowych czynników napędzających sukces w branży hotelarskiej. Hotelarze, którzy nie potrafią wykorzystać potencjału danych, ryzykują pozostaniem w tyle za konkurencją. Niestety to już się dzieje i efekty tego widzimy.
Na tych warsztatach pokażę jak wykorzystywać dane do podejmowania trafnych decyzji biznesowych, zwiększania sprzedaży i planowania działań marketingowych.
Będzie merytorycznie, pragmatycznie ale i lekko, wesoło. Będą też przykłady i dyskusje. Dane też mogą mieć emocje! Pixel również będzie ;-).
Czego się nauczysz:
Jak zbierać i analizować dane z różnych źródeł, by lepiej planować działania marketingowe
Jak wykorzystywać dane do identyfikacji trendów i przewidywania zachowań klientów
Jak tworzyć spersonalizowane oferty i kampanie marketingowe, które mogą zwiększyć konwersję
Jak optymalizować swój kanał e-commerce, aby uzyskać więcej rezerwacji
Jak wykorzystywać dane, które na pozór nie stanowią wartości w marketingu online
W świecie, w którym od wyboru hotelu dzieli nas jedno kliknięcie, decydujące znaczenie mają nie tylko oferowane udogodnienia, ale przede wszystkim spójność doświadczeń. Na warsztacie porozmawiamy o tym, jak w erze „instażycia”, sztucznej inteligencji i problemów z pracownikami projektować spójne i autentyczne doświadczenia hotelowe, które przyciągną gości i sprawią, że będą pamiętać bardziej, kto i gdzie podał herbatę niż samą herbatę i będą wracać.
Zmiany w dzisiejszym świecie wymagają od szefów hoteli i pracowników nieustannego dostosowywania się do nowych i nieprzewidywalnych sytuacji. W tym kontekście dynamiczna polityka cenowa może zwiększyć przychody hotelu nawet o 30%. Podczas warsztatu „Nowoczesny Revenue Management w dzisiejszym hotelarstwie” odkryjemy skuteczne techniki i nowoczesne narzędzia do zarządzania przychodami. Dowiesz się, dlaczego warto zbierać i analizować dane, jakie dane są kluczowe, jak wyciągać trafne wnioski, interpretować wskaźniki oraz zwiększać udział Direct Booking. Nauczysz się automatyzować procesy, aby uczynić zarządzanie łatwiejszym, zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych, a także sprawdzić, czy możliwe jest realizowanie Revenue Management bez aktywnego udziału.
Celem każdego biznesu hotelowego jest maksymalizacja zysku. Dlatego na warsztacie dowiesz się, jak zbudować własną strategię, jak wykorzystać triki Revenue Management, aby zwiększać Direct Booking oraz jak precyzyjnie reagować na zmieniające się czynniki rynkowe. Wszystko to może stać się łatwe, gdy wdrożysz nowoczesny proces Revenue Management, co pozwoli Ci skutecznie prowadzić biznes, nawet gdy jesteś zajęty lub odpoczywasz w weekendy. Poznaj praktyczne narzędzia i metody, które pomogą ci lepiej zarządzać swoim hotelem w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Warsztat, który wprowadzi uczestników w świat sztucznej inteligencji i jej praktycznego wykorzystania w branży hotelarskiej. Podczas spotkania omówimy najnowsze narzędzia AI, które pomagają zwiększać efektywność operacyjną, poprawiać jakość obsługi gości oraz optymalizować procesy zarządzania hotelem. Dowiesz się, jak wdrażać rozwiązania AI w codziennej pracy, aby osiągnąć lepsze wyniki biznesowe i zadowolenie klientów.
Jako Profitroom stworzyliśmy unikalną technologię wspierającą direct booking dla hoteli o wyjątkowych potrzebach i wysokich wymaganiach. Nasi klienci zwiększają liczbę bezpośrednich rezerwacji i osiągają nawet 96% sprzedaży kanałem online direct. Podczas oficjalnego rozpoczęcia konferencji opowiem o ewolucji naszej marki i tego jak na co dzień pomagamy Wam maksymalizować przychody oraz automatyzować żmudne procesy marketingu i sprzedaży. Nie zabraknie również opowieści o tegorocznym motywie przewodnim, czyli Kingdom of Magic.
Ostatnie lata i miesiące obfitują w zjawiska kulturowe, technologiczne, konsumenckie i społeczne, które mają olbrzymi wpływ na komunikację marketingową. Podczas wystąpienia będę chciał przybliżyć aktualne trendy konsumenckie, które marketerki i marketerzy powinni brać dziś pod uwagę. Przyjrzymy się dominującym emocjom konsumentów, które mają wpływ na ich wybory i o których warto pamiętać zajmując się na co dzień komunikacją, usługami i budowaniem relacji z ludźmi.
W dynamicznie zmieniającym się krajobrazie branży hotelarskiej, zrozumienie globalnych trendów ma kluczowe znaczenie dla skutecznego pozyskiwania rezerwacji bezpośrednich. W dobie rosnącej konkurencji i zmian w zachowaniach konsumenckich, hotele muszą nieustannie adaptować swoje strategie, aby przyciągać gości bez pośredników. Zastanowimy się, jak hotele mogą się przygotować na te zmiany i jakie strategie wdrożyć, aby maksymalizować bezpośrednie rezerwacje w nadchodzących latach.
Prelekcja będzie dotyczyć dobrych i złych praktyk wdrażanych przez lata w celu "przedłużenia sezonu", tak aby działalność nie ograniczała się tylko do okresu od maja do września. Omówione zostaną zagadnienia związane z prowadzeniem hotelu bez basenu, poza utartym szlakiem, z dala od miast oraz specjalistów i pracowników. Zostanie przedstawiona organizacja pracy w tzw. martwych okresach oraz szalone pomysły na off-season, które przyniosły efekt "wow". Prelekcja poruszy również kwestie poszukiwania oszczędności, zarządzania ceną w ciągu roku oraz korzyści wynikających z utrzymania pracownika przez cały rok w porównaniu do szkolenia go od zera w kwietniu.
Zmieniające się oczekiwania gości czy sytuacja na rynku pracy wymagają od hotelarzy ciągłego rozwoju i otwartości na zmiany. To, co dziś wydaje się nieosiągalne, jutro może się okazać koniecznością. Dlatego nieustannie szukamy rozwiązań ułatwiających Ci codzienną pracę i dbających o Twój biznes. Dowiedz się, co planujemy wdrożyć w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy - spójrz z nami w przyszłość, by zawsze być na bieżąco.
Odkryj, jak zaawansowana analityka danych i technologie Profitroom mogą zrewolucjonizować wyniki Twojego hotelu. Zainspiruj się najlepszymi praktykami z 50 krajów i przekonaj się, jak hotele na całym świecie skutecznie zwiększają rezerwacje bezpośrednie i podnoszą zadowolenie gości. Dowiedz się, jak nasze produkty mogą podnieść kluczowe wskaźniki hotelu, prowadząc do trwałego sukcesu.
Storytelling jest sztuką świadomego budowania relacji poprzez wpływanie na wyobraźnię i emocje odbiorcy przy użyciu prawdziwych opowieści, czyli tych „z życia wziętych”. Opowiadanie historii daje ogromne możliwości oddziaływania i jest trampoliną do budowania trwałej relacji z konsumentami. Prezentacja ta pokaże Wam, jak opierając się na ludzkich historiach, można zbudować autentyczną i trwałą markę hotelu i jakie korzyści to przynosi. Dowiesz się, jak odkrywać i wykorzystywać unikalne opowieści związane z miejscem, hotelem. Dowiesz się jak tworzyć historie, które pozwolą Wam budować więzi z Gośćmi.
Jednak to wszystko musi być oparte na spójnej komunikacji zarówno wewnętrznej jak i zewnętrznej. Przedstawimy Wam narzędzia i pomożemy dotrzeć do zasobów, które tkwią w Waszych zespołach. Tutaj wszystko ma znaczenie, od wizerunku personelu, przez modulację głosu, stylizacje dedykowanych do budowania projektu osób. Pozwolimy sobie też oprzeć nasze wystąpienie na historii z życia wziętej. Namówimy Was do spojrzenia na Wasze hotele z innej perspektywy, bo : Ludzie tworzą miejsca, a miejsce tworzy Ludzi.
W czasach dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji Digital Marketing staje przed wyzwaniami, o jakich jeszcze nie śniło nam się kilka lat temu. Jak na nie reagować, by nie dać się zgubić i nie zostać w tyle i… czy w ogóle trzeba na nie reagować? Odpowiedzi na te pytania pozwolą Ci jeszcze efektywniej zarządzać swoim hotelowym marketingiem celem pozyskiwania jeszcze więcej rezerwacji bezpośrednich!
To przewodnik po metodach skutecznego planowania i realizacji rozwoju osobistego. Obejmuje techniki wyznaczania celów, tworzenia planów działania, utrzymywania motywacji oraz monitorowania postępów. Skupia się na praktycznych narzędziach i strategiach, które pomagają w osiąganiu osobistych i zawodowych aspiracji, podnoszeniu kompetencji oraz rozwijaniu umiejętności.