2025

Agenda Hotel marketing Conference 2025 to staranne wyselekcjonowane tematy prezentowane przez ekspertów, naukowców i praktyków branży hotelarskiej. W tym roku, podczas konferencji poruszymy kluczowe tematy związane z nowoczesnym marketingiem hotelowym. Wejdziemy do królestwa sztucznej inteligencji i sprawdzimy w jaki sposób może zastąpić ona szereg czynności w pracy hotelarza. Zanurzymy się w magii technologii, która pozyskuje najcenniejsze rezerwacje. Zbadamy Przyszłość Hotelowego Marketingu i spróbujemy odpowiedzieć na pytanie jak przygotować strategię marketingową i sprzedażową na kolejne lata, uwzględniając globalne trendy.

Warsztaty Masterclass

Tegoroczna edycja Hotel Marketing Conference 2025 zawita do nadmorskiego Sopotu, miasta pełnego słońca i niespotykanego nigdzie indziej klimatu. Wydarzenie odbędzie się w wyjątkowych wnętrzach hotelu Radisson Blu Sopot - obiektu, który korzysta ze wszystkich produktów i usług Profitroom. Na całe dwa dni, przestrzenie konferencyjne hotelu wypełnią się hotelarzami, serwując im wydarzenie pełne inspirujących prezentacji, wartościowych dyskusji i magicznych doświadczeń. Dołącz do nas i poczuj magię hotelarstwa w jednym z najpiękniejszych kurortów Europy!

Nowoczesna Platforma

Agenda Hotel marketing Conference 2025 to staranne wyselekcjonowane tematy prezentowane przez ekspertów, naukowców i praktyków branży hotelarskiej. W tym roku, podczas konferencji poruszymy kluczowe tematy związane z nowoczesnym marketingiem hotelowym. Wejdziemy do królestwa sztucznej inteligencji i sprawdzimy w jaki sposób może zastąpić ona szereg czynności w pracy hotelarza. Zanurzymy się w magii technologii, która pozyskuje najcenniejsze rezerwacje. Zbadamy Przyszłość Hotelowego Marketingu i spróbujemy odpowiedzieć na pytanie jak przygotować strategię marketingową i sprzedażową na kolejne lata, uwzględniając globalne trendy.

Organizator

Jesteśmy firmą dostarczającą technologie wspierające pozyskiwanie rezerwacji i zarządzanie sprzedażą oraz marketingiem online dla hoteli. Nasze systemy rezerwacyjne są obecnie wykorzystywane przez większość polskich hoteli i coraz liczniejsze grono hoteli zagranicznych, pomagając im budować niezależność i zwiększać przychody. Nasza historia sięga 2008 roku, kiedy to stworzyliśmy Profitroom Booking Engine 360 – najbardziej efektywne narzędzie na rynku, umożliwiające przyjmowanie rezerwacji bezpośrednio na stronach internetowych hoteli. Nasze rozwiązania technologiczne są zintegrowane w kompleksowym narzędziu Profitroom Suite, które zawiera również inne nasze cyfrowe narzędzia wspierające efektywne zarządzanie sprzedażą i marketingiem hotelarskim.
Dzięki latom doświadczeń i pozycji lidera na rodzimym rynku, dynamicznie rozwijamy naszą markę na rynkach zagranicznych. Obecnie współpracujemy z hotelami na 5 kontynentach w 56 krajach świata. Dzielenie się wiedzą i wymiana doświadczeń to cel, który stawiamy sobie od początku naszej działalności. W tym roku po raz 11. organizujemy Hotel marketing Conference - największe w Europie, nasze święto branży hotelarskiej.